, kategoria: Porady.

Silnik zimą skazany jest na pracę w ekstremalnych warunkach. Podczas mroźnych dni trudno o optymalna dla jednostki temperaturę, dostępną chyba tylko dla aut zaparkowanych w ocieplanych garażach.

Czytaj więcej »

, kategoria: Porady.

Tak to już jest, że nauczeni doświadczeniem, nie bardzo ufamy nowoczesnym, wysokoprężnym silnikiem. Mają opinię zawodnych, podatnych na awarie. Właściwie, nic w tym dziwnego, skoro znamy je głównie jako auta z drugiej lub trzeciej ręki, sprowadzane już jako mocno wyeksploatowane pojazdy, na których trzeba zarobić. Muszą być tanie w zakupie. A żeby były tanie w zakupie, musi być z nimi coś nie tak.

Czytaj więcej »

, kategoria: Aktualności, Porady.

Jeśli masz, to pewnie zastanawiasz się, co tym fantem zrobić? Auto warte 10 tysięcy, a amortyzatory 5 … oszaleć można! A jednak, jeśli nie jesteś do końca przekonany co do konwersji amortyzatorów na tradycyjne, to możesz rozważyć opcję regeneracji, zwłaszcza, że tego typu rozwiązania to już nie tylko przywilej luksusowych limuzyn, ale aut średniego segmentu w średnim wieku.

Czytaj więcej »